Dream State - White Lies


Videoclip oficial
Comprar en Apple Music

White Lies - Single

Letra (Lyrics)
I’ve got a confession
I’ve got a secret
On the tip of my tongue and it’s bleeding out
You know I’ve got my reasons
This suffocating feeling
And the voice in my head is bleeding out

And I don’t think that I’ll ever really change
This is not how I’m made

Cos I think I’ve lost half my mind
Fighting my addiction
I’ve been killing, wasting time, I’m not alright
And I can do it if I want to
I can do it if I want to
I don’t care if it hurts me
I care if I hurt you

Blinded by these white lines
Feeling like I’m divine
Never reaching cloud nine
And I feel like giving up
Enough’s never enough
I divorced all my love
Why won’t you give up?

Cos I don’t think that I’ll ever really change
This is not how I’m made

Cos I think I’ve lost half my mind
Fighting my addiction
I’ve been killing, wasting time, I’m not alright
And I can do it if I want to
I can do it if I want to
I don’t care if it hurts me
I care if I hurt you

I need help
I’ve gotten myself lost again
I can’t do it on my own
I don’t know what to do
Please don’t go
Just help me
I can’t do this on my own

Stay, stay with me

I think I’ve lost half my mind
Fighting my addictions
I’ve been chasing the white light
I’m not, I’m not alright.

And I can do it if I want to
You know I’ll do it if I want to
Cos I don’t care if it hurts me
I care if I hurt you
With my white lines
And my white lies
My white lines
My white lies


TRADUCCIÓN:
Tengo una confesión
Tengo un secreto
En la punta de mi lengua y esta sangrando
Sabes que tengo mis razones
Este sentimiento sofocante
Y la voz en mi cabeza esta sangrando
Y realmente no creo que cambie nunca
Esto no es como estoy hecha
Porque creo que he perdido la mitad de mi mente
Luchando contra mi adiccion , he estado matando , perdiendo el tiempo , no estoy bien
Y puedo hacerlo si quiero
Puedo hacerlo si quiero
No me importa si me duele
Me importa si te lastimo
Cegado por estas lineas blancas
Sentirme como si fuera divina
Nunca llegando a la novena nube
Y siento que renuncio
Nunca es suficiente , me divorcié de mi amor
¿Por qué no te rindes?

0 comentarios:

Publicar un comentario