Antonia - Dor de Tine


Videoclip oficial
Comprar en Apple Music

Dor de Tine (Single)

Letra (Lyrics)
Azi, o zi obişnuită, mi-e dor de tine
Iau dejunul, ies din casă, mi-e dor de tine
Am o mie de lucruri de făcut, că nu mai ştiu de mine
Printre care să te uit, dar mi-e dor de tine

Azi e soare şi e cald, mi-e dor de tine
Şi când nu ştiu ce să mai fac, atunci mi-e dor de tine
Se face întuneric şi mă gândesc la tine
Ce fac oamenii înainte de culcare, mi-e, mi-e dor de tine

Încă nu m-am regăsit, dar nu mă lupt cu mine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine
Încă te mai caut în priviri străine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Să-mi fie dor, dor, să-mi fie dor de tine
Să-mi fie dor, dor, dor, dor, dor de tine
Da’ dor, dor, să-mi fie dor de tine
Da’ cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Dor de tine, baby
Da’ cred ca m-am obişnuit să-mi fie dor de tine, da

Nu mai ştiu ce zi e azi, dar ştiu că mi-e dor de tine
Îmi pun hainele pe mine, că miros a tine
Perna mea şi patul meu mai strigă după tine
Ce să fac, dacă te vreau şi-mi este dor de tine

Încă nu m-am regăsit, dar nu mă lupt cu mine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine
Încă te mai caut în priviri străine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Să-mi fie dor, dor, să-mi fie dor de tine
Să-mi fie dor, dor, dor, dor, dor de tine
Da’ dor, dor, să-mi fie dor de tine
Da’ cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Simplu de tot, nu mai suport
Să stau fără tine
Da’ de când ai plecat, să ştii, m-ai condamnat
Să-mi fie dor

Încă nu m-am regăsit, dar nu mă lupt cu mine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine
Încă te mai caut în priviri străine
Cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Să-mi fie dor, dor, să-mi fie dor de tine
Să-mi fie dor, dor, dor, dor, dor de tine
Da’ dor, dor, să-mi fie dor de tine
Da’ cred că m-am obişnuit să-mi fie dor de tine

Dor de tine, baby
Da’ cred ca m-am obişnuit să-mi fie dor de tine, da


TRADUCCIÓN:
Hoy en día, un día típico, te extraño
Tomar el almuerzo, salir de la casa, te extraño
Tengo mil cosas que hacer que no me conocen
Incluso para hacerle olvidar, pero te extraño
 
Hoy en día es soleado y hace calor, te extraño
Y usted no sabe qué hacer, entonces te extraño
Está oscureciendo y de pensar en ti
Lo que la gente antes de acostarse, soy, te extraño
 
Sin embargo, he encontrado, pero no peleo conmigo
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
¿Todavía estoy mirando a los ojos extranjeros
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
 
echarme de menos, echo de menos yo te extraño
Permítanme extraño, señorita, señorita, señorita, te extraño
Sí señorita, señorita, te voy a perder
Sí creo que me acostumbré a mí te extraño
 
te extraño, bebé
Sí creo que me acostumbré a mí te extraño, sí
 
No sé qué día es, pero sé que te extraño
Me puse la ropa puesta, que oler
Mi almohada y mi cama llorando por ti
Qué hacer si quiero y te extraño
 
Sin embargo, he encontrado, pero no peleo conmigo
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
¿Todavía estoy mirando a los ojos extranjeros
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
 
echarme de menos, echo de menos yo te extraño
Permítanme extraño, señorita, señorita, señorita, te extraño
Sí señorita, señorita, te voy a perder
Sí creo que me acostumbré a mí te extraño
 
Simple a todos, ya no
Quedarse con usted
Si desde que se fue, ya sabes, que ha condenado
Permítanme extraño
 
Sin embargo, he encontrado, pero no peleo conmigo
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
¿Todavía estoy mirando a los ojos extranjeros
Creo que me he acostumbrado a mí te extraño
 
echarme de menos, echo de menos yo te extraño
Permítanme extraño, señorita, señorita, señorita, te extraño
Sí señorita, señorita, te voy a perder
Sí creo que me acostumbré a mí te extraño
 
te extraño, bebé
Sí creo que me acostumbré a mí te extraño, sí

0 comentarios:

Publicar un comentario